ماژول بوستر پمپ یولیکو مدل GE300D

Pump Booster Module GE300D دسته: لوازم جانبی اینورتر یولیکو

ماژول بوستر پمپ یا کنترل بوستر پمپ برای ساختمان‌ها و مجتمع‌هایی که مشکل آبرسانی دارند و فشار آب ضعیفی دارند به کار می‌رود. این ماژول در کنار اینورترهای مخصوص پمپ استفاده می‌شود و می‌تواند با برق تکفاز و سه فاز کار کند، اما خروجی همه آن‌ها سه فاز می‌باشد. برای کنترل دور پمپ از اینورتر استفاده می‌شود. اینورتر یولیکو سری YD101 جهت کاربری‌های عمومی نظیر پمپ و فن، کمپرسور، نوار نقاله و غیره استفاده می‌شود و جهت افزایش کارایی و بهبود کارکرد کنترل دور از بوستر پمپ در کنار آن استفاده می‌شود.

ماژول بوستر پمپ یولیکو مدل GE300D

با استفاده از بوستر پمپ یولیکو مدل GE300D می‌توان سطح مخزن داخلی را کنترل کرد و سرعت موتور را نیز تنظیم کرد. از مزایای استفاده از بوستر پمپ یولیکو می‌توان به حفاظت از موتور در برابر اضافه بار و کاهش ضربه‌های مکانیکی اشاره کرد که باعث افزایش طول عمر مفید قسمت‌های مکانیکی خواهد شد.

بوستر پمپ‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز و مصرف مورد نظر، می‌توان مدل‌های پرقدرت و کم‌قدرت را تهیه کرد. اگر تا به حال با مشکل کم‌آبی مواجه شده‌اید، می‌دانید که فشار آب کم می‌تواند کارهای ساده‌ای مانند استحمام یا مسواک زدن را دردسر بیاندازد. در این موارد، یک تقویت‌کننده پمپ راه‌حل مناسبی است. بوستر پمپ‌ها با توجه به نحوه مکش و فشار دادن آب، متفاوت هستند. برخی از آن‌ها از پروانه در حال چرخش استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از دیافراگم نوسانی استفاده می‌کنند. پمپ‌های دارای دیافراگم‌های نوسانی با استفاده از دو صفحه نوسانی یا چرخان، آب را تحریک می‌کند.


0 دیدگاه برای ماژول بوستر پمپ یولیکو مدل GE300D



دیدگاه خود را بنویسید      لغو پاسخ

*